REFERAT OGÓLNOORGANIZACYJNY
- Stanowisko d/s obsługi rady i jej organów Do zakresu stanowiska należy : 1/ przygotowywanie, we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy, materiałów dotyczących projektów uchwał rady oraz innych materiałów na posiedzenia, 2/ doręczanie radnym kompletu materiałów na sesję rady tj. zawiadomień o terminie, porządku obrad, projektów uchwał i niezbędnych materiałów pomocniczych, 3/ protokołowanie obrad sesji rady oraz komisji stałych i doraźnych rady, 4/ prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień rady i jej komisji, 5/ prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych- przekazywanie ich do realizacji i czuwanie nad ich terminowym załatwieniem, 6/ przekazywaniem aktów prawa miejscowego do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego, 7/ przekazywanie uchwał do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej, 8/ prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza jako organu wykonawczego gminy , 9/ organizowanie współpracy pomiędzy radą, a radami sołeckimi i osiedlowymi, 10/ gromadzenie dokumentacji rad sołeckich i osiedlowych, nadawanie biegu uchwałom podjętym przez radę, 11/ obsługa kancelaryjna działalności Przewodniczącego Rady, 12/ prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg rozpatrywanych przez radę, 13/ prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami, 14/ prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych, 15/ wykonywanie zadań z zakresu Administratora Bezpieczeństwa Informacji, 16/ wykonywanie zadań obronnych określonych w regulaminie organizacyjnym na czas godziny „W”. |